Agencija GoAds na konferenciji Business Day u Vinkovcima

Business Day Vinkovci_2017

U sklopu Vinkovačkih jeseni, 8.9.2017. godine, održana je prva gospodarska konferencija Business Day kojoj su nazočili predstavnici potpornih institucija grada Vinkovaca, gradonačelnik Ivan Bosančić, te ministrica Regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Gabrijela Žalac.

Predstavnici poduzetnika bile su tvrtke GoAds i Betaware, udruga Šareni boravak, prva vinkovačka pivovara craft piva Valentinijan i centar za strane jezike Helen Doron. Nakon uvodnog pozdrava gradonačelnika i ministrice uslijedilo je predstavljanje poduzetnika i njihovih tvrtki.

Read more

,

Najava Google AdWords i Analytics edukacija – Jesen 2017.

Godišnji odmori bliže se kraju, a GoAds agencija već je pripremila jesenske Google AdWords i Analytics edukacije. I ove jeseni nastavljamo uspješnu suradnju s Mirakul edukacijskim centrom gdje unazad nekoliko godina educiramo polaznike u osnovnim i naprednim Google Adwords seminarima, a po potrebi vodimo i in-house treninge.

U nastavku pročitajte više o terminima i lokacijama ostalih edukacija. Read more

Kada i zašto angažirati Google AdWords agenciju?

Kada i zašto angažirati Google AdWords agenciju?

Bez obzira da li tek razmišljate o početku oglašavanja putem Google AdWordsa, ili ga već koristite, jedna od najbitnijih odluka će biti da li raditi kampanje samostalno ili angažirati profesionalnu agenciju. U nastavku vam donosimo 5 ključnih pitanja koja vam mogu pomoći u procesu odluke. Read more

,

Poziv za sudjelovanje u anketi – Kako tvrtke u Hrvatskoj koriste Adwords i Analytics?

Kako tvrtke u Hrvatskoj koriste Google Adwords i Google Analytics?

S obzirom da na domaćem tržištu nedostaje istraživanja o tome kako tvrtke koriste Google AdWords i Google Analytics, odlučili smo se na provedbu ankete kako bi saznali više informacija o toj temi. Read more

,

Poziv na Google AdWords radionice u Splitu, Puli i Rijeci

Google AdWords radionice

S obzirom na nadolazeću turističku sezonu i veliki broj upita koje svakodnevno dobivamo, odlučili smo se na organizaciju serije praktičnih Google AdWords i Google Analytics radionica fokusiranih na sektor turizma. Radionice će se inicijalno održati u Splitu, Puli i Rijeci, a ovisno o interesu moguća je organizacija i u drugim gradovima. Read more

,

Održali smo predavanje na konferenciji Ecommerce Day

GoAds Ecommerce Day 2017

Prošli tjedan održali smo predavanje u sklopu Ecommerce Day konferencije, koja se održala u dvorani KRAŠ Auditorium u Zagrebu. Konferencija predstavlja središnje mjesto okupljanja stručnjaka iz područja online trgovine, digitalnog marketinga i online poslovanja. Read more

,

Shopper’s Mind Ecommerce Day 2017 – Najava predavanja

Shopper’s Mind Ecommerce Day 2017

U Zagrebu se 5. travnja, u organizaciji tvrtke sMind, održava treća po redu konferencija Shopper’s Mind Ecommerce Day 2017, koja nudi jedinstven uvid u trendove i najbolje prakse web trgovaca, a uključuje i predavanja brojnih priznatih stručnjaka.
U sklopu konferencije održat ćemo predavanje pod nazivom “10 najčešćih grešaka pri postavljanju AdWords kampanja i kako ih izbjeći?“. Read more

,

Praksa u digitalnoj agenciji GoAds – Iskustva studenata

Ove godine imali smo prilike ugostiti dvoje praktikanata, studenata završne godine Ekonomskog fakulteta u Osijeku, koji su došli u agenciju s ciljem obuke i povezivanja teorije s praksom. Njihove dojmove, i što su sve naučili, pročitajte u nastavku. Read more

,

Agencija GoAds postala članica udruge eCommerce Hrvatska

GoAds - eCommerce Hrvatska

S obzirom na suradnju sa velikim brojem domaćih i inozemnih web trgovaca, početkom veljače odlučili smo postati član udruge eCommerce Hrvatska.

Udruga eCommerce Hrvatska je prvi put predstavljena 2015. godine, s ciljem povezivanja online trgovaca, ali i drugih subjekata koji sudjeluju u izradi web shopa, te rade na promicanju, razvijanju i unapređivanju online poslovanja u Hrvatskoj. Read more

,

Optimizacija odredišne stranice za Google AdWords kampanje

Odredišna stranica ili tzv. landing page je stranica na koju potencijalni kupac stiže nakon klika na vaš AdWords oglas, i jednako je bitna kao i sama kampanja. Što je odredišna stranica relevantnija za korisnika, i ocjena kvalitete će biti veća, što će posljedično rezultirati manjom cijenom klika i boljim položajem oglasa. Read more

Kako napisati brief za Google AdWords kampanju?

Kako napisati brief za Google AdWords kampanju

Odlučili ste svoje usluge i proizvode oglašavati putem Google AdWordsa, odabrali ste agenciju s kojom želite surađivati, no niste sigurni koje informacije trebate za početak? Upravo tome služi brief – dokument u kojem navodite koje ciljeve želite ostvariti, koje usluge ili proizvode želite oglašavati i u kojem vremenskom periodu, te na kojim tržištima se želite oglašavati i sa kojim budžetom. Read more