,

5 najčešćih pitanja na našim Google AdWords seminarima

5 najčešćih pitanja na našim Google AdWords seminarima

S obzirom na veliki broj Google Adwords i Google Analytics seminara i edukacija koje smo održali do sada, primjetio sam da polaznici često postavljaju slična pitanja.
Za potrebe ovog blog posta izdvojio sam 5 najčešćih pitanja, i odgovore na njih.

1. Može li konkurencija klikati na moje oglase?

Ukoliko konkurencija želi klikati na vaše oglase sa ciljem generiranja troškova, sustav će to prepoznati i izdvojiti takav promet kao nevažeće klikove. Sam klik se naravno ne može spriječiti, no ukoliko AdWords okarakterizira taj promet kao nevažeći, on se ne naplaćuje. Da biste vidjeli koliko je bilo takvih klikova, možete uključiti stupac “Nevažeći klikovi” u vaš AdWords izvještaj.

2. Kako odabrati ključne riječi za kampanju?

Najbolji i najbrži način za odabir ključnih riječi za kampanju na pretraživačkoj mreži, je pomoću Googleovog besplatnog alata za planiranje ključnih riječi. Putem njega možete saznati koliko su pojedine ključne riječi tražene u određenom vremenom periodu, te dobiti informacije o prosječnoj cijeni klika. Unutar ovog alata možete grupirati ključne riječi, spremiti ih npr. u Excel tablicu, ili ih unijeti direktno u vašu AdWords kampanju.

3. Kako mogu pratiti rezultate kampanje?

Da biste pratili uspješnost AdWords kampanje, nužno je da postavite praćenje konverzija (upit putem kontakt forme, online prodaja i sl.). Veliki broj oglašivača ovo nema postavljeno, te je nemoguće evaluirati učinkovitost – trošak po konverziji, koliko pojedini oglasi i ključne riječi ostvaruju konverzija, itd.

4. Koje su prednosti povezivanja AdWordsa i Analyticsa?

Uvoz ciljeva i remarketing lista, više podataka za praćenje uspješnosti kampanja i svega što se događa na web stranici nakon klika na oglas, samo su neke od prednosti povezivanja AdWordsa i Analyticsa. Sam proces povezivanja je relativno jednostavan, i može se obaviti u nekoliko minuta.

5. Koliko je bitna odredišna stranica za uspješnost kampanje?

Bez obzira koliko je AdWords kampanja uspješna sama po sebi, ukoliko odredišna stranica nije optimizirana za konverzije, rezultati će izostati. Često u praksi vidimo da se puno vremena ulaže npr. u planiranje ključnih riječi i pisanje oglasa, a web stranica se u potpunosti zanemaruje. Naša preporuka je da kvaliteti odredišne stranice posvetite podjednako vremena kao i samoj kampanji.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga sa prijateljima!