Kada i zašto angažirati Google AdWords agenciju?

Kada i zašto angažirati Google AdWords agenciju?

Bez obzira da li tek razmišljate o početku oglašavanja putem Google AdWordsa, ili ga već koristite, jedna od najbitnijih odluka će biti da li raditi kampanje samostalno ili angažirati profesionalnu agenciju. U nastavku vam donosimo 5 ključnih pitanja koja vam mogu pomoći u procesu odluke.

1. Imam li potrebna znanja za vođenje Google AdWords kampanje?

Veliki broj oglašivača nas zna kontaktirati i tražiti pomoć u postavljanju i vođenju kampanje, tek nakon što su to sami pokušali i vidjeli da su u tom procesu potrošili dosta novaca bez željenog efekta. Ukoliko unutar tvrtke nemate certificiranog Adwords stručnjaka koji može kvalitetno postaviti i voditi kampanju, naš savjet je da razmislite o angažmanu agencije.

2. Imam li budžet za angažman Google AdWords agencije?

Ukoliko se odlučite na angažman agencije kao što je npr. GoAds, osim budžeta za oglašavanje trebate predvidjeti i agencijsku naknadu za postavljanje i mjesečno vođenje kampanja. Iako se radi o dodatnom ulaganju, agencija vam zahvaljujući svom iskustvu može dugoročno uštedjeti novac i osigurati pozitivan povrat na ulaganje u AdWords.

3. Mogu li odvojiti dovoljno vremena za upravljanje kampanjom?

S obzirom na veliki broj izmjena i noviteta koje Google konstantno uvodi, potrebno je uložiti značajan dio vremena u praćenje i ispravnu implementaciju. Iz iskustva znamo da vlasnici tvrtki najčešće nemaju niti želje niti vremena pratiti sve te novosti, te se pouzdaju u našu stručnost i pravovremeno informiranje o novim formatima i mogućnostima.

4. Da li znam kako pratiti učinkovitost i efekt kampanje?

U dosta slučajeva kada preuzmemo postojeći Google AdWords račun, prva stvar koju primjetimo je da nije ispravno postavljeno praćenje konverzija. Bez tog koraka, niste u mogućnosti pratiti učinkovitost kampanje i najčešće možete pratiti samo stavke kao što su npr. klikovi, impresije ili CTR. Agencija vas može savjetovati kako da ispravno implementirate praćenje konverzija, te vam pomoći da ispravno interpretirate podatke i efekt kampanje.

5. Koliko koristim mogućnosti Google Analyticsa?

Osim postavljanja i vođenja kampanje, jako je bitno pratiti što se događa na web stranici nakon što potencijalni kupac klikne na vaš oglas. U tu svrhu svim klijentima preporučamo korištenje Google Analyticsa – besplatnog Googleovog alata za analizu uspješnosti. Agencija vam može pomoći ispravno instalirati i konfigurirati Analytics, te postaviti ciljeve i izvještaje bitne za vaše poslovanje.

Ukoliko ste se na osnovu ovih savjeta odlučili na angažman Google Adwords agencije, slobodno nas kontaktirajte ili zatražite besplatnu analizu.

 

Sviđa vam se članak? Podijelite ga sa prijateljima!