Kako napisati brief za Google AdWords kampanju?

Kako napisati brief za Google AdWords kampanju

Odlučili ste svoje usluge i proizvode oglašavati putem Google AdWordsa, odabrali ste agenciju s kojom želite surađivati, no niste sigurni koje informacije trebate za početak? Upravo tome služi brief – dokument u kojem navodite koje ciljeve želite ostvariti, koje usluge ili proizvode želite oglašavati i u kojem vremenskom periodu, te na kojim tržištima se želite oglašavati i sa kojim budžetom. Drugim riječima, kratak i koncizan brief daje agenciji postavke i okvire za rad, te omogućava lakše kasnije praćenje rezultata kampanje.

Osnovni podaci potrebni za brief su:

  • ciljevi kampanje (npr. prodaja, upit putem kontakt forme i sl.)
  • proizvod ili usluga koji se žele oglašavati
  • trajanje kampanje
  • mjesečni budžet za oglašavanje
  • geografsko ciljanje (npr. grad ili država)
  • odredišna stranica ili tzv. landing page

Dodatni podaci koji se mogu uključiti u brief su:

  • benefiti koje želite istaknuti (npr. besplatna dostava ili 50% popusta)
  • oglasna proširenja (npr. broj telefona)
  • željena vrsta kampanje (npr. Search ili Remarketing)
  • lista ključnih riječi (ako postoji istraživanje)

Format briefa može biti običan Word dokument, no bitno je da bude kratak i jednostavan.
Ovako pripremljen brief će omogućiti bržu i kvalitetniju pripremu, te preporučamo da ga koristite svaki puta kod planiranja novih Adwords kampanja.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga sa prijateljima!