,

Optimizacija odredišne stranice za Google AdWords kampanje

Odredišna stranica ili tzv. landing page je stranica na koju potencijalni kupac stiže nakon klika na vaš AdWords oglas, i jednako je bitna kao i sama kampanja. Što je odredišna stranica relevantnija za korisnika, i ocjena kvalitete će biti veća, što će posljedično rezultirati manjom cijenom klika i boljim položajem oglasa.

U nastavku vam donosimo elemente optimizirane odredišne stranice:

  • stranica ima jasan naslov i benefite koji će privući kupca
  • ponuda na stranici usklađena je sa Adwords oglasom
  • ima jasno istaknut poziv na akciju (npr. “Kontaktirajte nas”, “Naručite proizvod” i sl.)
  • prilagođena je za mobilne uređaje
  • sadrži kontakt formu
  • ima postavljen kod za praćenje konverzija

Praksa je pokazala da se bolji rezultati i relevantnost ostvaruju kada oglas vodi na određenu odredišnu stranicu, nego na naslovnicu. Odredišna stranica se dosta često uspoređuje sa ulazom u fizičku prodavaonicu, gdje ako je kupac nezadovoljan, vrlo brzo odustaje od kupovine.

Ukoliko trebate pomoć oko optimizacije vaše odredišne stranice, ili savjete kako povećati konverzije, slobodno nas kontaktirajte.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga sa prijateljima!