,

Poziv na Google AdWords radionice u Splitu, Puli i Rijeci

Google AdWords radionice

S obzirom na nadolazeću turističku sezonu i veliki broj upita koje svakodnevno dobivamo, odlučili smo se na organizaciju serije praktičnih Google AdWords i Google Analytics radionica fokusiranih na sektor turizma. Radionice će se inicijalno održati u Splitu, Puli i Rijeci, a ovisno o interesu moguća je organizacija i u drugim gradovima.

Raspored održavanja radionica

  • Split, Hotel Park, 30.5.2017. od 9:00 do 15:30 – Prijava
  • Pula, Hotel Park Plaza Histria, 6.6.2017. od 9:00 do 15:30 – Prijava
  • Rijeka, Grand Hotel Bonavia 13.6.2017. od 9:00 do 15:30 – Prijava

Cilj radionica

Cilj radionica je predstavljanje najboljih praksi i ključnih trendova u planiranju, vođenju i optimizaciji Google AdWords kampanja u turizmu, te mjerenju učinkovitosti putem Google Analyticsa. Naglasak će biti na praktičnim primjerima i savjetima koje možete odmah primijeniti u praksi.

Ciljna skupina polaznika

Radionica je namijenjena vlasnicima i voditeljima hotela, iznajmljivačima privatnog smještaja, turističkim agencijama, i svima koji žele naučiti kako koristiti Google AdWords i Google Analytics za povećanje prodaje.

Što ćete naučiti na radionici?

  • Kako istražiti interes tržišta putem alata Google Trends i Google Keyword Planner
  • Kako definirati budžet i ciljeve, te način rada sa digitalnom agencijom
  • Kako odabrati odgovarajući tip kampanje
  • Kako sastaviti listu ključnih riječi
  • Kako kreirati učinkovit prodajni oglas
  • Kako optimizirati odredišnu stranicu za konverzije
  • Kako instalirati i konfigurirati Google Analytics
  • Kako postaviti praćenje konverzija
  • Kako izrađivati i čitati izvještaje o uspješnosti

Predavač

Vice Božić, certificirani je stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, te jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, s preko 15 godina iskustva rada u online industriji. Osnivač je i direktor digitalne agencije GoAds, specijalizirane za Google oglašavanje. Savjetovao je brojne domaće i međunarodne klijente kao što su Allianz, TELE2, Syngenta, Medicor, Veracomp, Encian, Agrivi i druge. Stalni je predavač na Mirakul Internet marketing Akademiji, a svoje bogato iskustvo i znanje prenosi na konferencijama i seminarima koji su redovito ocjenjivani najvišim ocjenama polaznika.

Prijava i kotizacija

Kotizacija za radionicu iznosi 1.500 kn i uključuje sudjelovanje na radionici, stanku za kavu, ručak, i potvrdu o sudjelovanju. Broj polaznika je ograničen, a radionica će se održati uz prijavu minimalno 10 polaznika. Za sva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte telefonom 032/331 048 ili 097/6789 163, ili nam pošaljite poruku na info@goads.hr.

 

Sviđa vam se članak? Podijelite ga sa prijateljima!