,

Studija slučaja: Kuna putovanja – povećanje bookinga uz AdWords

Kuna putovanja

Turistička agencija Kuna putovanja, sa sjedištem u Osijeku, jedna je od vodećih agencija na domaćem tržištu. Kontaktirali su nas sa ciljem izrade Google AdWords kampanje i oglašavanja ponude Adventskih putovanja za 3 grada – Beč, Prag i Budimpešta.

Ciljevi kampanje

Primarni cilj kampanje bio je generiranje upita i povećanje prodaje ponude. Sekundarni cilj je bio testiranje Google AdWordsa kao kanala prodaje, te njegove učinkovitosti u odnosu na druge oblike oglašavanja. S obzirom na ograničen budžet, bilo je potrebno analizirati postojeće podatke i shvatiti navike pretraživanja potencijalnih kupaca sa ciljem optimizacije postavki kampanje.

Strategija oglašavanja

Strategija oglašavanja je obuhvaćala kreiranje kampanje na pretraživačkoj mreži i remarketing kampanje. Putem alata Google Trends i Google Keyword Planner, analizirani su trendovi i broj mjesečnih pretraga za odabrane ključne riječi.

Poseban naglasak prilikom postavljanja i optimizacije kampanje stavljen je na nekoliko ključnih područja:

  • Prilagodba licitacije za mobitele – Analizom podataka iz Google Analyticsa vidjeli smo da je gotovo 50% upita dolazilo putem mobilnih telefona i tableta, te smo shodno tome prilagodili licitacije
  • Zakazivanje oglasa – S obzirom da se najveći broj konverzija događao ponedjeljkom u večernjim satima, povećane su licitacije za to razdoblje
  • Negativne ključne riječi – Korištenjem negativnih ključnih riječi su eliminirane neželjene pretrage i nepotreban trošak budžeta
  • Oglasna proširenja – Oglasima su pridružena i oglasna proširenja – pozivi, dodatni opisi i veze na web stranicu
  • Odredišna stranica – Zahvaljujući mobilno optimiziranoj odredišnoj stranici koja je jasno komunicirala ponudu, potencijalni kupci su vrlo jednostavno i brzo mogli poslati upit

Rezultati

Tijekom 2 mjeseca trajanja kampanje ostvareni su slijedeći rezultati:

  • generirana su 64 upita putem kontakt forme na odredišnoj stranici
  • 35% upita je ostvareno putem mobilnih uređaja
  • prosječan CTR je iznosio 23,35%
  • prosječna cijena po kliku je smanjena sa početnih 3,08 kn na 0,68 kn
  • Google AdWords je, nakon email marketinga, postao drugi po učinkovitosti kanal online oglašavanja

Želite se oglašavati putem Google AdWordsa? Javite nam se na info@goads.hr ili zatražite besplatnu analizu.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga sa prijateljima!