“Atomski marketing” je najprodavanija knjiga o marketingu u 2019. godini. Autor knjige je Marijan Palić, a posebnost ove knjige je što se u njoj nalaze 84 priče s primjerima marketinških kampanja iz Hrvatske, ali i svijeta. U nastavku ću opisati kako smo pristupili izradi strategije Google Ads kampanje koja je, uz ostale kanale, rezultirala prodajom 300 knjiga u svega 48 sati.
Ciljevi kampanje
Na početku rada definirali smo ciljeve kampanje i budžet za oglašavanje, izradili smo nove Google Ads i Google Analytics račune i postavili praćenje konverzija. Osim toga, kreirana je nova web stranica koje je sadržavala informacije o knjizi, recenzije i formular za narudžbu.
Web stranica www.atomskimarketing.com
Strategija oglašavanja
Pri određivanju strategije oglašavanja fokusirali smo se na nekoliko različitih vrsta kampanja:
- Kampanja na pretraživačkoj mreži (Search);
- Kampanja na prikazivačkoj mreži (Display);
- YouTube kampanja (Video);
- Remarketing kampanja.
Kampanja na pretraživačkoj mreži (Search)
Ova vrsta kampanje je obuhvaćala više grupa oglasa koji su ciljali ključne riječi kao što su “atomski marketing”, “marijan palić” i sl. Kreirano je više varijacija oglasa kako bi testirali učinkovitost različitih kombinacija naslova, opisa i poziva na akciju.
Primjer oglasa na Google tražilici
Kampanja na prikazivačkoj mreži (Display)
Kroz responzivne prikazne oglase željeli smo povećati svijest o postojanju knjige (brand awareness) te smo koristili više opcija ciljanja – ključne riječi, teme i publika sa zajedničkim i prilagođenim afinitetima. Željeli smo dosegnuti sve potencijalne kupce koje zanima marketing, digitalno oglašavanje i online poslovanje.
Primjer oglasa na Google prikazivačkoj mreži
YouTube kampanja (Video)
Za potrebe YouTube kampanje kreirana su dva video oglasa koji na informativan i zabavan način ukratko predstavljaju knjigu. Oglas je sadržavao i CTA (call-to-action) link s pozivom na kupnju knjige.
Primjer YouTube video oglasa
Remarketing kampanja
Svim posjetiteljima web stranice koju nisu izvršili narudžbu prikazano je nekoliko varijanti remarketing oglasa. U ovim oglasima je korištena slika autora s knjigom i pozivom posjetiteljima stranice da se “vrate po svoju knjigu”.
Primjer remarketing oglasa
Rezultati kampanje
Unatoč ograničenom budžetu kampanja je ostvarila odlične rezultate:
- U 48 sati prodano je 300 primjeraka knjige, od kojih polovica putem Google Adsa;
- Na kraju kampanje prosječna cijena po konverziji je bila 25,08 kuna;
- Prosječna stopa konverzije je bila 10,71%;
- Ostvareno je 206 113 prikaza na Google prikazivačkoj mreži;
- Video oglasi su pregledani 27.682 puta.
Zaključak
Osim kvalitetne knjige koja sadrži primjere iz prakse, za uspjeh kampanja zaslužna je i kvalitetno napravljena web stranica, jasno definirani ciljevi i budžet, postavljeno praćenje konverzija, kontinuirano testiranje i optimizacija te u konačnici povjerenje autora u rad agencije.
Ukoliko i sami trebate pomoć ili savjet u vezi Vaše Google Ads kampanje, slobodno nas kontaktirajte ili zatražite ponudu.