Atomski marketing – Kako uz Google Ads prodati 300 knjiga u 48 sati?

Atomski marketing – Kako uz Google Ads prodati 300 knjiga u 48 sati?

Vrijeme čitanja: 3 minute

“Atomski marketing” je najprodavanija knjiga o marketingu u 2019. godini. Autor knjige je Marijan Palić, a posebnost ove knjige je što se u njoj nalaze 84 priče s primjerima marketinških kampanja iz Hrvatske, ali i svijeta. U nastavku ću opisati kako smo pristupili izradi strategije Google Ads kampanje koja je, uz ostale kanale, rezultirala prodajom 300 knjiga u svega 48 sati.

Ciljevi kampanje

Na početku rada definirali smo ciljeve kampanje i budžet za oglašavanje, izradili smo nove Google Ads i Google Analytics račune i postavili praćenje konverzija. Osim toga, kreirana je nova web stranica koje je sadržavala informacije o knjizi, recenzije i formular za narudžbu.

Slika 1: Web stranica www.atomskimarketing.com

Web stranica www.atomskimarketing.com

Strategija oglašavanja

Pri određivanju strategije oglašavanja fokusirali smo se na nekoliko različitih vrsta kampanja:

  • Kampanja na pretraživačkoj mreži (Search);
  • Kampanja na prikazivačkoj mreži (Display);
  • YouTube kampanja (Video);
  • Remarketing kampanja.

Kampanja na pretraživačkoj mreži (Search)

Ova vrsta kampanje je obuhvaćala više grupa oglasa koji su ciljali ključne riječi kao što su “atomski marketing”, “marijan palić” i sl. Kreirano je više varijacija oglasa kako bi testirali učinkovitost različitih kombinacija naslova, opisa i poziva na akciju.

Primjer oglasa na Google tražilici

Kampanja na prikazivačkoj mreži (Display)

Kroz responzivne prikazne oglase željeli smo povećati svijest o postojanju knjige (brand awareness) te smo koristili više opcija ciljanja – ključne riječi, teme i publika sa zajedničkim i prilagođenim afinitetima. Željeli smo dosegnuti sve potencijalne kupce koje zanima marketing, digitalno oglašavanje i online poslovanje.

Primjer oglasa na Google prikazivačkoj mreži

YouTube kampanja (Video)

Za potrebe YouTube kampanje kreirana su dva video oglasa koji na informativan i zabavan način ukratko predstavljaju knjigu. Oglas je sadržavao i CTA (call-to-action) link s pozivom na kupnju knjige.

Primjer YouTube video oglasa

 

Remarketing kampanja

Svim posjetiteljima web stranice koju nisu izvršili narudžbu prikazano je nekoliko varijanti remarketing oglasa. U ovim oglasima je korištena slika autora s knjigom i pozivom posjetiteljima stranice da se “vrate po svoju knjigu”.

Primjer remarketing oglasa

Rezultati kampanje

Unatoč ograničenom budžetu kampanja je ostvarila odlične rezultate:

  • U 48 sati prodano je 300 primjeraka knjige, od kojih polovica putem Google Adsa;
  • Na kraju kampanje prosječna cijena po konverziji je bila 25,08 kuna;
  • Prosječna stopa konverzije je bila 10,71%;
  • Ostvareno je 206 113 prikaza na Google prikazivačkoj mreži;
  • Video oglasi su pregledani 27.682 puta.

Zaključak

Osim kvalitetne knjige koja sadrži primjere iz prakse, za uspjeh kampanja zaslužna je i kvalitetno napravljena web stranica, jasno definirani ciljevi i budžet, postavljeno praćenje konverzija, kontinuirano testiranje i optimizacija te u konačnici povjerenje autora u rad agencije.

Ukoliko i sami trebate pomoć ili savjet u vezi Vaše Google Ads kampanje, slobodno nas kontaktirajte ili zatražite ponudu.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga!

Prethodna objava
Edukacije, seminari i konferencije u 2019. godini
Izbornik