Kako koristiti Google Ads oglašavanje u vrijeme korone?

Vrijeme čitanja: 2 minute

U proteklih smo nekoliko tjedana u agenciji vodili brojne razgovore s našim klijentima na temu pripreme i prilagodbe Google Ads kampanja tijekom trajanja krize uzrokovane koronavirusom.
Kako prilagoditi budžet za oglašavanje, kampanje i oglase? Na što se fokusirati? Koje rezultate očekivati? Ovo su samo neka od čestih pitanja na koja ću, kroz primjere, dati odgovore.

Analizirajte postojeće podatke o prometu i konverzijama

Na početku bih preporučio da napravite analizu postojećeg stanja, prvenstveno u kontekstu ostvarenih konverzija i prometa. Ako imate lead generation kampanje, usporedite  broj leadova u periodima prije i nakon početka krize, cijene po leadu i promjene u količini i vrsti prometa na web stranicu. Ako imate webshop, analizirajte podatke o uspješnosti prodaje, najprodavanijim proizvodima, kanalima koji ostvaruju najveću prodaju, lokacijama i uređajima. Temeljem analize možete odlučiti na što se fokusirati u nadolazećem periodu.

Prilagodite budžet novonastaloj situaciji

Prema podacima koje je nedavno objavio Marketing Week, samo je 8% kupaca izjavilo da žele da tvrtke prestanu s oglašavanjem tijekom ove krize. Iako su marketinški budžeti najčešće prvi na udaru u ovakvim situacijama, većina naših klijenata imala je neznatna smanjenja, a neki su čak i povećali budžete u korist online oglašavanja, pogotovo kada je online prodaja u pitanju.

Usporedite svoju izvedbu s ostalim oglašivačima

Preporučujem da za pretraživačke kampanje analizirate izvješće “Auction insights” koje vam omogućuje da usporedite svoju izvedbu s ostalim oglašivačima koji sudjeluju u istim dražbama kao i vi. Također možete i u Google tražilici vidjeti kako je konkurencija prilagodila oglase, a ako koriste remarketing posjetom njihovoj web stranici vidjeti i tu vrstu oglasa. Cilj je, naravno, da na temelju tih informacija promislite kako vi možete biti bolji u kontekstu cijene, ponude i benefita koje nudite vašim kupcima.

Nadgledajte, testirajte i pratite rezultate na dnevnoj bazi

S obzirom na dinamiku promjena, razne neočekivane situacije i nove informacije, bitno je pratiti rezultate kampanja i izvršavati korekcije na dnevnoj bazi. Testirati možete sve – vrste kampanja, ciljanje, tipove oglasa, ključne riječi i odredišne stranica. Google Analytics i Google Optimize vam uz Google Ads trebaju postati obavezni dio arsenala alata za optimizaciju.

Budite društveno odgovorni i komunicirajte redovito

Vjerojatno ste primijetili da je velika većina tvrtki prilagodila komunikaciju tako da ne dovodi u pitanje zdravlje ljudi, koje je svakako prioritet. Najčešće su to kombinacije hashtaga #ostanidoma i isticanja prednosti online kupovine. Osim komunikacije s kupcima, bitna je i pravovremena koordinacija s agencijom. Proaktivnost i redovita komunikacije nešto je što u agenciji prakticiramo oduvijek, a u krizama poput ove takav je odnos bitniji nego ikad.

Kakva su vaša iskustva? Volio bih čuti vaše komentare, a ako trebate pomoć ili savjet slobodno nam se javite za besplatne konzultacije.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga!

Prethodna objava
Atomski marketing – Kako uz Google Ads prodati 300 knjiga u 48 sati?
Izbornik