O klijentu
Culmena je konzultantska tvrtka koja postoji od 2004. godine. Specijalizirana je za consulting u proizvodnim poduzećima, s fokusom na područje Leana, Digitalizacije i Green poslovanja. Poznata je po pokretanju projekta “100 Pametnih tvornica” te organizaciji konferencija GALP i Lean Spring Summit na kojima sudjeluju neke od najvećih tvrtki iz Hrvatske i regije.
Izazov
Culmena je željela unaprijediti svoje digitalne marketinške aktivnosti i privući pažnju proizvodnih poduzeća na području Leana, Digitalizacije i Green poslovanja. Osnovni izazovi s kojima su se suočavali odnosili su se na povećanje svijesti o projektu “100 Pametnih tvornica” i uslugama tvrtke te oglašavanje konferencija GALP i Lean Spring Summit.
Rješenje
Izrađene su nove Google Ads kampanje na pretraživačkoj mreži koje su imale za cilj pozicionirati se na Google tražilici za odabrane ključne riječi, a uz pomoć remarketing i kampanja na prikazivačkoj mreži oglašavani su webinari putem kojih su se prijavljene tvrtke mogle bolje upoznati s projektom “100 Pametnih tvornica” te prednostima i benefitima primjene Leana u svojim poduzećima. Google oglašavanje pratile su i kampanje na Facebooku i Instagramu kojie su za cilj imale povećanje broja pratitelja i njihovog angažmana na objavama.
Rezultati
Nakon pokretanja kampanja i tijekom njihovog trajanja, zabilježen je porast posjeta web stranici i specifičnim odredišnim stranicama vezanim uz projekte i događaje, značajno povećanje registracija za konferencije GALP i Lean Spring Summit te povećanje svijesti o projektu “100 Pametnih tvornica” među relevantnim tvrtkama u regiji. Praćenje performansi kampanja i analiza podataka pružili su vrijedne uvide, omogućujući prilagodbu strategije oglašavanja i ostvarenje zacrtanih ciljeva.