O klijentu
Poliklinika Milojević osnovana je 2011. godine kao sestrinska poliklinika Milo Clinic iz Londona. Posvećena je radu na području estetske medicine te uz korištenje najsuvremenije tehnologije pruža najnovije tretmane i zahvate u svrhu pomlađivanja lica, tijela i uma. Tijekom dugogodišnjeg rada pozicionirala se kao najmodernija anti-aging poliklinika u široj regiji.
Izazov
Poliklinika Milojević suočavala se s izazovom povećanja učinkovitosti postojećih PPC kampanja i privlačenja novih pacijenata zainteresiranih za estetske tretmane. Na početku suradnje napravljena je detaljna analiza trenutačnih aktivnosti po pitanju Google i Meta oglašavanja, web stranice i digitalne analitike te su definirani ključni izazovi – povećanje broja konverzija, smanjenje cijene po konverziji, rast broja pratitelja na društvenim mrežama i njihovog angažmana te povećanje svijesti o brendu Poliklinike. Također, posebna pažnja je posvećena specifičnim zahtjevima i ograničenjima koje Google i Meta platforme imaju prilikom oglašavanja estetskih tretmana.
Rješenje
Na temelju analize definirana je nova strategija oglašavanja koja je uključivala optimizaciju postojećih i kreiranje novih Google i Meta kampanja za usluge i različita događanja u organizaciji Poliklinike. Korištene kampanje su uključivale kampanje za pretraživačku mrežu, kampanje na prikazivačkoj mreži, kampanje za povećanje broja pratitelja i angažmana te video oglase na YouTubeu. Osim izrađenih novih kampanja, optimizirana je i web stranica, definiran je plan mjerenja i izvršena je konfiguracija Google Analyticsa i Tag Managera.
Rezultati
Integracija Google i Meta oglašavanja pokazala se izuzetno uspješnom u poboljšanju online prisutnosti i povećanju broja pacijenata. U prva tri mjeseca provedbe kampanje zabilježen je porast broja konverzija za 200 % u usporedbi s prethodnim razdobljem, dok su troškovi po konverziji smanjeni za 40 % zahvaljujući kontinuiranoj optimizaciji. Korištenjem YouTube video oglasa podcast Poliklinike je tijekom tri mjeseca ostvario preko 15 000 pregleda uz prosječnu cijenu po pregledu od 0,006 EUR, dok je broj pratitelja na društvenim mrežama u stalnom porastu.